Wednesday, March 17, 2010

Rear view mirror angle - not good

Not all is good in my Sym GTS 125 Evo :(

Since day one that I don't feel comfortable with the angle of the rear view mirrors.
They look good, they retract... but I cannot see what's happening behind me...

If I put them pointing inside I only see my arms... if outside they point too side ways and I cannot see right behind.

Normally I've to move my arm inside my body and stretch my head a little to view anything on my back. This is an issue for my rookie driving skills...

3 comments:

  1. Bom dia, desde já os meus parabéns pelo blog, reune info importante para quem pensa comprar ou acabou de comprar uma Sym GTS 125 EVO. Eu já tenho a minha desde Setembro/Outubro e estou a adorar a experiência, já que é a minha primeira mota (aproveitei a nova lei). Relativamente ao problema de espelhos, é como referiste, temos de nos adaptar, "jogar" com a posição dos braços quando queremos ver a nossa traseira. Mas vais ver que te habituas entretanto, com mais experiência!

    Abraço,

    Miguel

    ReplyDelete
  2. Really hope so... :) For now it still feels strange...

    ReplyDelete
  3. Excelente blog. Parabéns. Deixo uma sugestão a este propósito: colocar o espelho direito mais aberto (mostra mais estrada) e o esquerdo mais fechado (mostra mais atrás da mota). Cumprimentos. Nuno

    ReplyDelete